söndag 15 november 2009

Torpminnen...

Min gamla rakspegel i farstun på lilla torpet....
Här ligger min pendel vid sidan om den vira kronan... pendeln är lite speciell.. vacker med små stenar som ögon...

Här är de fina kakformarna ..de har varit med länge.... Mor min har använt dessa i många år....

Här ligger de på det vackra kakfatet på fot....i bakgrunden lite Tradera fynd...glas på fot...även den fint broderade duken ....
Idag har jag varit ledig och efter en behagligt lat morgon, så var vi hos min lilla mamma och fikade...
Imorgon blir det en sväng till Borås och då hoppas jag på att få sälja kläder...
Hae beställt en prov docka....så kan jag fota kläderna ...
Ha det gott....
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Hej Maud! Härligt med en återblick av sommartorpet, synd att det bara är flera mån kvar till våren igen, men vintern har ju sin tjusning den med. Vacker krona som fick pryda bordet.
Ha en skön vecka.
Kram Britt

Viola sa...

VIlka vackra bilder att minnas till...du det där lät ju intressant för mössen, var köpter man detta och vad heter det..kramen

Elzie sa...

Vilka vackra saker du visar. Hoppas det gick bra med klädförsäljningen.
Ville bara tala om att din tv-tablå inte var komplett. Åtminstone inte enligt min gubbe. Du hade glömt hockeyn!!! Ja, han är hockeyidiot den människan, haha.
Kram Elzie