tisdag 30 mars 2010

Före och efter...

Denna bild tog jag innan jag köpte mitt lilla sommarhus i september 2008... vi var där på fika och tittade runt ....
Kände att det skulle kunna bli hur mysigt som helst...

Så här blev det och denna bilden är tagen innan jag fått ordning på lampan i taket...men annars är det ganska färdigt... tänk vad det gör med lite färg...
Bild på lampan kommer...
Jag har backat angående försäljningen...kände att jag var nog inte mogen för detta ialla fall... vill nog fortsätta va sommarhusägare lite till... visserligen har vi mycket att fixa med hemma också ....men vi får väl strukturera oss lite mera....

Natten till måndagen fick jag feberfrossa och var riktigt kass...så det blev inget jobb i går utan fickk ta mej till doktorn.... det visade sig att det var en bakteriell infektion..... så nu fick jag Antibiotika ... hoppas att det blir bra nu... det blir tröttsamt att ha en infektion i kroppen... nu vill man va frisk och få nya krafter inför vårens underbara ankomst...
den är på gång... ha det gott därute...
Posted by Picasa

Inga kommentarer: