fredag 18 juni 2010

Bröllop i Östra Gerums Kyrka den 15 juni...

Klockan 08 på tisdagens underbart vackra morgon... då ringde kyrkklockorna i Östra Gerum... en vacker gammal rundkyrka...liten och ombonad... solen sken vackert och bakom kyrkan såg vi fälten där potatisblasten börjat sticka fram ... vackert grön...

Anders och jag ...nu man och hustru... med ett glatt leende mot fotografen och mot varandra... vackra rosor...
Här ser vi Prästen Mats Löwing i bakgrunden...
En stund som blir ett minne för livet... Anders har vigselbeviset, inramat, i handen...



Så blev jag fru Ljungberg... i Östra Gerums Kyrka den 15 Juni 2010...
En underbar stund och ett härligt försommarväder...sedan bar det av till Barcelona på Bröllopsresa...


Posted by Picasa

7 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Men vad kul!
Jätte GRATTIS! Så fina ni var, men bröllop kl 08 på morgonen det låter annorlunda. Önskar er båda lycka till och ta vara på varandra.

Kram då på sig fru Ljungberg!

Helen

Maud sa...

Tack Tack ...javisst var det tidigt...men sen skulle vi med flyget och då blev det en bra variant...

Eva Maria sa...

Vad fina ni är! Å vilka fina psalmer... Grattis igen. Kram Eva

Vivi sa...

Ni är såååååå fina! Kraaam

Lilla Rummet sa...

Ett stort GRATTIS till er båda. Vad fina ni är. Önskar er all lycka i framtiden.
Här har vi inte kommit till något beslut eller frieri ännu.
Ha en härlig helg,
Kram Britt

mariaK. sa...

Grattis, Grattis!
Verkar som ni hade en härlig bröllopsresa också:-)
kram, Maria

Livsresande sa...

Hej och grattis och oj! Jag har inte kikat in hos dig på jättelänge så nu har jag börjat bakifrån och läser ikapp mig! Så fina ni är och ni ser så harmoniska ut ihop! Grattis igen!

Min favvopräst därtill.... Mats är bara så underbar - vilken lycka att bli vigd av honom! :)