söndag 9 november 2008

Så ... som i en spegel....


Ibland kan man undra vad som är verkligt..... vad är en kopia.... vad är en spegelbild...
Kanske vill vi vara en spegelbild själva .... vi kanske är det .... spegelbilder av varandra ....ibland tycker vi illa om vad vi ser hos andra...vi ser oss själva.... men kanske inte som vi ville och trodde.... utan som vi befarade....
Frågan är vad vill vi ...vad påverkas av ... vad är det som blir vi och dom.... vad som är min smak ... eller vad som är din smak ... vi påverkas av det vi ser... blir inspirerade och gör det vi känner är vårt eget.... eller är det det ... eller en spegelbild av det vi ser.... jag vill göra mitt egna... men ändå vill jag se ditt och få inspiration till mitt... så som i en spegel ,men ändå på mitt sätt.... jag tror att det är så det är....
Posted by Picasa

Inga kommentarer: