måndag 16 februari 2009

Hortensia....

Posted by Picasa

1 kommentar:

Butik Östergården sa...

Hej Vännen!
Sitter här och fryser! tycker jämt det är kallt nu för tiden. Längtar så efter värmen nu. Du visar alltid så mycket fina blommor, är de från butiken eller är det dina privata? Glad blir man i alla fall av dem. Hoppas din helg var fin och lite romantisk. Vi hade mysigt på Knista det blev uppskattat av maken. Jag fick en riktigt fin bukett med röda rosor.
Jag har så dåligt samvete, har inte hittat engagemang till att skriva på min blogg. Men jag har tagit en del bilder, det är så himmla mycket annat hela tiden.
Det är svårt att få tiden att räcka till allt man vill.
Vad fint ni gjort i skyltfönstren. Jag älskar spetsar! var faktiskt i kontakt med en leverantör i Sundsvall som är jätte stor på spetsar, hade tänkt att beställa en del. Men de var hemskt dyra.

Hoppas du får en bra vecka!
Kram Helen