måndag 1 februari 2010

Jobb i Boden....

Ja nu skall jag jobba i Boden... ja i Millis Lilla Gårdsbod alltså... håller på att ta upp ytterligare kläder som kommit i dag .... det skall prismärkas och jag försöker att få ordning på grejorna så jag smidigt kan packa ihop och åka iväg och visa och sälja...

Jag var på mitt jobb i torsdags och hade en visning och det var många positiva kommentarer och de köpte bra.... skall snart till Sparbanken i min stad ...har varit där tidigare och det var trevligt och uppskattat...
Har tänkt att ringa runt till fler banker och vårdcentraler ... mycket kvinnor som gärna vill ha trevliga och snygga kläder som inte alla andra har...

Ha det gott där ute....


Posted by Picasa

2 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Vad kul att det verkar gå bra för dig med kläderna. Visst är det kul att packa upp och titta på alla modeller. Vi väntar hela kollektionen ifrån Melmelli nu. Skall bli jätte spännande när den kommer.

Kram Helen

Viola sa...

Låter som du fått snurr på detta...vad roligt, kram