tisdag 3 maj 2011

För ett år sedan....

sålde jag mitt lilla torp.....ja det var ju torpet som var orsaken till att jag började blogga.... ville dokumentera det jag gjorde....hur jag förändrade och inredde.... det blev jättefint och mysigt och sen när jag nått mitt mål ....ja då fanns inte mycket tid att bara vara där och pyssla i största allmänhet... det blev dags att sälja ...och det gick ju bra...
Hemma fanns ju mycket att göra och finns fortfarande.... framför allt vill jag vara med mina djur och sedan jag köpte min lilla Sugar,så har jag börjat ta lektioner och rider mer än tidigare och nu skall jag göra en ridbana ...
Har skaffat grindar som jag skall sätta i hop till en rundkorall/ridbana.... så när vårbruket är klart kan den nog ta form...
Hästtransporten skall målas och stora rummet skall röjas och fixas till... så visst finns det nya projekt...
Vi ses någon gång ibland....jag kikar in till er emellanåt...
Ha det gott därute....
Kram Maud

4 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Hej vännen!
Förstår att du känner saknad av torpet, det var ju så fint, men man skall ju även hinna med också.
Du verkar även ha stora projekt med hästarna och ridbana som tar tid.
Önskar dig en fortsatt fin vecka och veckoslut.
Vårkramar Britt

Elzie sa...

Ja det torpet är verkligen fint. Synd att man inte hinner med allt man vill, eller känner att man vill engagera sig i det.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Viola sa...

Jag kommer ihåg när du sålde ditt torp..hoppas allt är väl med dig, roligt att höra ifrån dig, kramen VIOLA

Butik Östergården sa...

Hej Maud!
Här är det fullt upp som vanligt!
Börjar faktiskt längta till pensionen, fast bara när det är så här mycket att göra. Annars vill jag vara 20 igen.
Saknar du inte ditt fina torp! Fast det är klart att man måste göra val här i livet. Du har ju så mycket annat du pysslar med. Hästarna tar väl en stor del.
Du måste säga till om du kommer så jag får hälsa på dig. Jag jobbar nästan bara på söndagarna i butiken.

Sköt om dig vännen!

Kram Helen