tisdag 13 januari 2009

Nu är glada julen slut....

De här ljusen köpte jag på Gran Canaria i december.Jättefina tycker jag ...skulle gärna köpt med mej mer....
Idag har julen åkt ut...ja igår var det faktiskt....men jag kom nyss hem från jobbet och fotade lite nu...
Mitt vackra krucifix och den gamla Bibeln som jag fyndade på Tradera....
Krans av eukalyptus och prismor...vackert...
Nu väntar jag på att snart få börja att renovera köket... mycket vitt och ek....träpanelen skall vitmålas och taket.... sen blir det hallen och det stora rummmet.... mycke antikvit färg kommer att gå åt.... Men först skall sovrummets väggar och tak skall målas....
Som sagt mycket finns nu att ta itu med... Så är det snart dags att fortsätta renoveringen av mitt lilla sommarhus,Hagared....
Nu skall jag nog krypa ner och sova ....Gonatt,gonatt...!
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Butik Östergården sa...

ljusen var jätte vackra. Vad spännande det skall bli att få se dit kök sen. Men du har mycket arbete framför dig. Gör du kransar själv?
Sov gott!
Kram Helen

Nina sa...

Så kul med renoveringen.... vår renovering står liksom still....

ha en underbar vecka !

Kram/Nina

Betty sa...

Det verkar som om det kryper i alla just nu med massor av kommande projekt i görningen.
Ljusen var jättefina o Tradera är en riktig toppensida.

Kramar från Betty !

Butik Östergården sa...

Jag håller också på med kolhydrat fattig kost. I våras när jag körde den metoden gick jag ner fem kilo på tre veckor. Men jag är så knäpp, kör stenhårt ett tag men tröttnar och faller tillbaka i gamla spår igen. Fast den här gången har jag tänkt att hålla ut lite längre än vanligt. Kan rekomendera boken Våra bästa GI-Recept av Ola Lauritzon & Ulrika Davidsson jätte bra fjorton dagars kom igång meny. Och många goda och bra recept använder den flitigt.
Ha en mysig kväll!
Kram Helen