onsdag 28 januari 2009

Loppisfynd...

Var en sväng på loppis, Pingstkyrkans Second Hand....massa folk ...otroligt många som ställt färden dit igår.Men jag hittade några saker som jag föll för...Virkade överkast är en svaghet... köpte detta vackra och välgjorda arbete...ett lakan med spets....några fina handdukar....
En blomsterpojke ... skall nog sätta en lite "hjärtan på tråd" eller lite annat fint.....

Ett par brickor har man alltid nytta av.... allt detta för lite drygt 200kr....visst var det fynd... jag tycker det var riktigt bra.... det fanns en hel del fina glas ....gamla glas ...men lite broms får man slå på.....
Nu skall jag kurera mej ... varm söt saft , nässpray och ibumetin.Sova och försöka fixa nästa natt också...man får hoppas att rösten håller ..... även om man låter lika sjuk som många som ringer...
Gonatt!Posted by Picasa

3 kommentarer:

Stina sa...

Jaa...nu tar du hand om dig. Sitt still och drick te, snora och gläds åt dina fina saker.:-) Puss

Kerstin sa...

Ååhhh, *avundsjuk*, vilka fina grejor du fyndat, precis i min smak!!

Krya på sig nu, och jobba inte när du är sjuk heller!!! Å andra sidan är det ju väääldigt dyrt att stanna hemma, särskilt om man jobbar på natten, det gör jag med och ojojoj vilka ursäkter man kan har för att gå och jobba fast man känner sig riktigt dassig!

Kramar!!

Butik Östergården sa...

Blev det din tur att bli sjuk nu!
Överansträng dig inte bara. Vi får hoppas det inte blir så långvarigt.

Den här veckan vet jag inte var den tagit vägen. Har stressat runt och tycker inte jag fått något gjort. Hjälpa föräldrar som börjar bli till åren och behöver hjälp med det mesta. Och så skall jag ju åka till Danmark i morgon med min älsta dotter Erika, ska bli spännande att se den danska inredningsmässan.

Vad mycket vackert du fyndat. Virkade överkast är så fint. Brickorna lakanet och handdukarna var också fina. Precis sånt som jag skulle köpt.

Du får ha en riktigt bra helg! Och så hoppas jag du kryar på dig.

Kram Helen