lördag 4 oktober 2008

Nyanser....inte bara i vitt!



Jag älskar nyanser av vitt ,men visst är dessa nyanser ...höstens alla vackra nyanser är också helt underbara. En färgsprakande palett som vår Skapare så generöst bjuder oss på ...
Idag blir det inget målat i Hagared....Men i går gjorde jag en hel del . Sovrummet är i princip klart och så har jag lackat på grenarna i taket.
En del kvarlämnade hyllor och skåp grundades med vitt...Skåpsluckorna i köket är grundade och målade en första gång...
Jag köpte svarta järnhandtag till skåpen. De skall bli vita, naturligtvis. Lite Shabby....
Så har jag tagit bort två dörrar en till tvättrummet och den till sovrummet...
Det skall bli draperier där tror jag...virkade överkast är fint att ha som draperier...
Har köpt en del...får kolla på Tradera lite mera ev..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att vi får följa ditt arbete på denna sida.
Anette