måndag 13 oktober 2008

Virka i vitt....

Jag har blivit så sugen på att virka stjärnor..... stjärnor som kan bli ett överkast eller något draperi...har ju köpt en del gamla virkade....på Tradera... men just att sitta och virka själv... så där någon gång....
Jag virkade förr...stickade... det var kul...men så blev det lite omodernt och ja,man hann inte heller...hinner jag nu,jag vet inte..... men man kan ju börja....så smått....
Ska på utvecklingsdagar med jobbet....åker i morgon bitti... så jag får nog åka till stan nu och skaffar lite vitt bomullsgarn och en virknål.... så jag kan ta med det... virka när det är lite paus...
Förresten mitt första sommarjobb...1970... var i en affär som sålde garn, Garnboden... då var det så populärt att virka...längesen.. riktigt länge sedan....

Inga kommentarer: