torsdag 23 oktober 2008

Torsdag....



Idag torsdag,är det arbete igen... men tur att man har ett arbete... fast jag hade gärna åkt till Hagared och målat mera i vardagsrummet... har köpt mera färg nu..
eftersom sovrummet är målat är jag sugen på att skaffa den säng jag har tänkt att ha där...Litet hus litet sovrum...det får bli en 140 bred säng... beddinge från ikea blir nog bra..
så har jag en vit sängkappa och ett vackert virkat överkast som jag köpt på Tradera... ett annat överkast quiltat lite shabby.. med kuddar... det är planen..
Jag har en takkrona i vitt och ett ommålat pottskåp... och en trevlig bordslampa....
så har jag köpt en vit hissgardin...
Vad tror ni? Det blir nog bra ..väggarna får jag se hur jag skall dekorera... det får jag känna in... när jag kommit så långt...Posted by Picasa

Inga kommentarer: