måndag 14 september 2009

Collage...Livscollage...


Det är mycket nu... ja visst säger vi så emellanåt .... och ibland blir det riktigt mycket ...på en gång... denna bild får visa lite av livet just i dag ... även om det är bara hästar på bilden ...alla dessa hästa är bara fyra stycken och det är ju inte jättemycket... så är det nog just nu för mej...kanske är det inte jättemycket,men det är är den känslan...

Det är ju det vanliga jobbet som jag har ...SVR/telefonsjuksköterska...potatisskörden är i gång och det är extrafolk här och helst av allt skall man kunna fixa middag till en del iallafall...så är det hästarna och hundarna .... huset och alla änglar som slänger sina tofflor i hörnen... och så vill jag ha tid för att åka till Josefin i hennes Klorofyllbod och hjälpa till... vara i mitt underbarar torp och fixa och måla...hålla på med den nyaste projektet klädförsäljningen... som skall bli så roligt... så härliga kläder och bra kvalitet... även göra klart i Salongen ...kristallkronan skall på plats och strindbergslampan packas upp och kläderna skall märkas färdigt för på torsdag,min lediga dag, skall jag va på mitt jobb och vara försäljare...skall bli så roligt...ja,så var det tvätten och nu får jag kasta mej över dammsugaren och sedan till hästarna...

först måste jag nog ha en kopp kaffe....

visst är livet ett Collage....
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Viola sa...

Du....det där livet känns väldigt bekant....men just nu vet jag ju att det är väldans intensivt fram till advent...då kanske vi har fått iordning..så är målet i a f...var rädd om dig och skynda varsamt...kom ju från rätt person..:) kram

Butik Östergården sa...

Hej
Låter som alldeles för mycket!
Skynda långsamt heter det ju.
Det är jobbigt när man vill så himmla mycket, sen vill man ju gärna kunna hjälpa barnen också. Ja du men vi får väl vila tids nog!
Nu är det väl bara att köra på.

Här börjar det också dra ihop sig med tjej kvällar och inspirations o mode kvällar, sköredfester mm. Plus alla varor som kommer i en strid ström.

Sköt om dig mitt i allt!

Kram Helen

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Absolut en kopp kaffe innan du drar igång alla dina projekt.
Jag vet hur det är, du är inte ensam om det här med att ha en massa grejor på gång.
Kram Agneta