söndag 6 september 2009

Härliga fynd...till sommarhuset...och Madam Millis Salong...

Igår var jag på second hand/loppis igen och fyndade dessa ljuvliga kaffekoppar....2 kr styck!!!...helt makalöst och så söta och jag provdrack kaffe i går på torpet och det var jättedrickvänliga....det kan vara olika det där... den söta lilla kannan pryder sin plats var den än hamnar..härlig form...
Denna trearmade ljusstake skall få pryda en plats i "Madam Millis Salong".... vad är nu det? Det får vi se framöver...ett projekt under utveckling....och bilder kommer...
Även denna ljusstake kommer nog att vara hos Madam Millis Salong.....
Två av dessa söta tekoppar fyndade jag också ...
Jag var ju en sväng i sommarhuset/torpet/stugan ....kärt barn har många namn...det regnade makalöst och det var gott att vara inne i värmen och fixa lite... diskade fynden och plockade i ordning i skåp och tog även hem några saker som jag skall ha här hemma under vintersäsongen... förmodligen i Madam Millis Salong.... Jag var på ÖB och hittade stora speglar med silverkant,stora som att se sig i helfigur... och en gardinstång i silverfärg....
Nu är det mycket att fixa med... återkommer....
Posted by Picasa

Inga kommentarer: