måndag 26 oktober 2009

Gammal nickelservis....


En gammal nickelservis pryder alltid sin plats... det är så vackert och den gamla Bibeln ger också en fantastisk atmosfär till det hela...
Duken med hålsöm är också så otroligt fin.... engelskt broderi är enormt vackert... vilket arbete....
I morgon är det jobb och sedan på onsdag skall jag till Sparbanken och visa kläder, smycken och tvålar... roligt... snart jobbar jag bara 80% på mitt vanliga jobb... vi får se hur det går....
hoppas ni har det bra där ute....
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Vivi sa...

Lycka till med dina projekt!! Jag håller alla tummar för att det skall fungera, så kanske du kan jobba 20%. Kraaaam

Elzie sa...

Önskar dig lycka till "på färden". Och nog är de dukarna vackra alltid.
Hoppas du får en bra dag.
Kram Elzie

Lilla Rummet sa...

Hej Maud! Dukar med hålsöm är ju så vackra. Min mor har ett par stycken, får tinga på dem, annars blir det att leta på loppis.
Lycka till med klädförsäljningen.
Ha en skön vecka.
Kramiz Britt

Butik Östergården sa...

Dukar med hålsöm de är jätte vackra försöker alltid hitta sådana på antikbodar och loppisar. Men det är svårt att hitta de som är fina.
Det kommer säkert att gå bra för dig. Satsa hårt bara. Lycka till!
Kram Helen