torsdag 29 oktober 2009

Torsdag..... i slutet av oktober...


Det är ju helt otroligt vad tiden går fort....snart är oktober slut...Alla Helgona Helg ... jag jobbar, så det blir inte så mycket annat...
Sitter just nu vid köksbordet...har njutit av en god älggryta med inspiration från indisk mat...roligt med lite spännande kryddkombinationer...som ni ser har jag en samling av pressglas och nickel på köksbordet... får se om jag hinner in på loppis i dag innan arbetet...skulle gärna hitta ett par mysiga tekoppar...vi får se.....
Igår fick jag mina tvålar från Tvålmakaren ....vilka dofter...mina favoriter så här långt är Gardenia och Magnolia...de innehåller massa sheasmör och löddrar härligt...
Nu skall jag packa lite saker som skall med till jobbet... en klänning...några örhängen,armband och tvålar...
Så ni får ha det bra....sköt om er.....
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Elzie sa...

Såg mysigt ut där på köksbrodet. Hoppas du får en bra jobbehelg.
Kram Elzie

Viola sa...

SÅ rart det ser ut hos dig..mkt jobb även här, är nu hemma igen och det är full rulle, har firat idag, pennigen är nu betald på gården..titta in om du vill, kolla inlägg 22/10 och ta en lott, kram

Lilla Rummet sa...

Hej!Ville bara titta in och önska dej en skön allhelgona helg.
Ha de gott
Kramiz Britt