torsdag 1 oktober 2009

Rosor...

Nu tror ni nog att jag fått fnatt som lägger ut lite enstaka bilder ... men jag har roat mej med min mobil och skicka bilderna från den...

Nu har jag i allafall två(2) hela dagar ledigt i sträck och detta gläder mej....

Imorgon/idag, fredag skall jag först åka till Hööks i Borås och köpa regntäcke till tre av hästarna. Isadora har redan ett ganska nytt.... men Vanessa hade inget med sig när hon kom och inte heller Millis.... Tellen har ett tjockare täcke men det är gammalt och lite trasigt... så tre stycken får det bli... sen är det lätt hänt att man hittar annat som man MÅSTE ha;p

Se tar jag en sväng till Josefin i Klorofyllboden och där skall hon försöka att lära Mor sin hur SPCS fungerar... hon har ju gått företagarlinjen på gymnasiet och drivit sitt företag drygt ett år.... så hon har ju fattat galoppen...hi hi(Ja hon rider himla bra också)

Se på kvällen är planen följande...sätta upp min spots i min lilla bod/butik... och även en härlig kristallkrona där.... kanske lite thaimat och ett gott vin(det går lättare att montera då) och så Idol förstås.... som jag är barnsligt förtjust i ...

På lördag kan det bli en sväng till torpet och plocka upp pumpar och sånt... vi får se...

Nu är det nog sängdags ... skall försöka lägga mej för 02 idag/natt....

Rosor...

2 kommentarer:

Lilla Rummet sa...

Hej Maud! Nu får du många olika kommentarer. Håller på att läsa igen allt som jag inte hunnit med tidigare.
Tack för katalogen, fanns mycket fint. Är några saker som jag skulle vilja ha. Ska jag ringa dig eller skriva via mail?
Söta tillbringare du hade i förra inlägget.
Och rosorna på koppen och kannorna är ju bara så vackra, är ju så svag för rosor.
Ha nu en mysig helg och njut av ledigheten från jobbet.
Kramiz Britt

Viola sa...

Låter som en himla härlig helg som väntar dig..njut nu utav dina två dagar, ha det så gott, kramen...vacker bild förresten..rara rosor på porslin...)