torsdag 8 oktober 2009

Millis Lilla Gårdsbod....

Då har min lilla firma fått ett namn och det blev Millis Lilla Gårdsbod......
Bilderna är från det rumm som jag inrett och har som butik... verksamheten där har inte riktigt startat upp ännu.... men det kommer...
Jag har tänkt att bjuda in en del kvinnor som får kolla och prova kläder ta en kopp kaffe....
Sedan hoppas jag på att de vill ha ett homeparty där jag kan få komma och träffa deras väninnor eller ... så finns det en annan variant att de tar med dem till mej... vi får se...
Jag kommer kanske att bygga på med andra saker som smycken och gamla saker..... i glas, porslin och sånt underbart härligt som kan förändra,förnya och förgylla ett hem......
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Butik Östergården sa...

Vad kul för dig att det börjar bli klart. Det ser vackert ut. Hoppas det går bra för dig.
Kram Helen

Elzie sa...

Roligt att du börjar komma igång. Önskar dig lycka till. Så fina saker på bilderna.
Ha en fortsatt bra dag.
Kram Elzie

Viola sa...

Vad mysigt det låter..de där kommer säkert gå jättebra..lycka till med butiken, kramen

Vivi sa...

Lycka till!!!!!!!