tisdag 18 augusti 2009

Svartmålad...äntligen...

Nu har jag målat min hovslagarlåda svart.... imorgon skall den bli vackert grön...och så efter ytterligare någon dag skall det shabbas lite... detta är ett test...just för att se hur färgen tar sig ut....har ju ett skåp i sommar huset som jag har planer på att måla i den där lite "franskgröna" nyansen .... som jag uppfattar den... ja det ger sej när det blir färdigt...

Har varit en sväng hos mina älskade hästar och satt på den insektskydd över ögonen... när solen är framme blir det mycket flugor som vill krångla i ansiktet på dem..

Nu blir det matlagning och göra matlåda och sedan jobb...fast idag är det ju tisdag och en sväng till loppiset ,i huset där jag jobbar är ju nödvändigt.... kan ju finnas något som det står Maud på....

Tänk jag har sålt alla mina Ljudböcker...helt fantastiskt...
Nu var det matlagning....ägg,smör,grädde och riven ost=LCHF.....
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Viola sa...

Den hovslagarlådan kommer att bli den vackraste som finns...det är jag övertygad om..har varit en tuff dag..jobbigt när djuren blir gamla och sjuka så jag har fått varit hemma hos Otto,,,,tur man har en rektor som själv är hundägare...kram

Vitt o Vältummat sa...

Hittade hit från Viola. En blogg i min smak! Lägger dig i min blogglista!
Kram/Åsa

Butik Östergården sa...

Den där hovslagar lådan kommer nog att bli toppen fin tror jag. Man måste ju testa sig fram.

Försökte hinna med loppisen i ditt hus idag, men hann inte. Tänkte allt på dig när jag satte mig i bilen och skulle åka hem, efter en kvantum runda.

Vad kul att du sålt slut på dina ljudböcker. Det var ju en bra idé att sälja dem. Man spar och spar på alla gamla böcker men man läser dem ju inte mer än en gång. Så man borde ju sälja dem. Fast samtidigt tycker jag det är vackert med böcker. Ja lite kluven där är jag.

Har varit ute i skogen och plockat kantareller. Får hela korgen full var gång. Det mästa jag sett något år. Det är ju så himla gott!

Hoppas du får en toppen vecka!

Kramen/Helen

Lilla Rummet sa...

Den hovslagarlådan kommer garanterat att bli fin, spännande att se resultatet.

Fina blomsterbilder tillsammans med zink i tidigare inlägg. Försöker läsa ifatt alla bloggar, har varit mycket runt omkring mig ett tag.
Ha de gott
Kramiz Britt