onsdag 12 augusti 2009

Tre små godingar...

Här är Albin.... han är en åttaårig Russelhane som håller ordning på sina två tjejkompisar...

Här är de...Tilda och Allis..
Tilda är en korsning av Llasa Apso/Papillion och Allis är en liten Jack Russel
Här har de tryckt in sig i en transportbur ...båda två...ser mysigt ut ...de är väldigt kärvänliga och älskar närhet ...
För det mesta ligger Tilda och väntar tills jag tycker att det är dags att lägga sig.... då kommer hon med....
Idag har jag fyndat lite igen... får ta lite bilder en annan dag...
I morgon skall jag till Josefin och hjälpa henne .... lite städning och plocka upp varor...
alltid spännande och roligt att se vad som kommit....
så kanske jag får skaffa lite nya blommor....
På loppisen idag hittade jag en bra sak....en trälåda med handtag...har kanske varit till tidningar...jag skall ha det till mina hovslagarvertyg...jättebra....
men jag får nog måla den.... frågan är vilken färg???

Posted by Picasa

3 kommentarer:

Viola sa...

Det var verkligen en härlig trio...vad vore livet utan våra vovvar..ska nu ta sista kissvängen med gamle Otto innan jobbert väntar, ha en bra dag..kram

Lilla Rummet sa...

Nej, jag skall inte börja arbeta ännu. Är sjukskriven tom 15/9 i första hand, sen får jag se om jag kan börja ev 25% eftersom jag jobbar i vården med tunga lyft. Sedan i ´mars/april blir nästa det nästa knä som genomgår samma sak.

Vilka söta hundar....skulle vilja ha djur men jag är tyvärr allergisk, får njuta av dem på håll.
Ha en trevlig kväll.
Kram Britt

hagagården sa...

Men oj vilka undrbara små hundar du har,det är fanastiskt med dessa varelser.
kram o ha det så gott
ninni