tisdag 10 augusti 2010

Solig tisdag....


I gårdagen inlägg blev det bara bilder...det var ett krångel utan dess like...Blogger hade nog fått fnatt eller så var det min dator som fått regnfrossa,jag vet inte...

Idag får vi se om det blir ett skrivet inlägg endast....

Men igår var jag i allafall ute en sväng till Borås och HÖÖKS... där finns alltid något som man måste ha ....till hästarna eller till hästarnas matte... visst är det märkligt;)

Jag hittade en del saker grimmor och fransar som skall hålla fritt från flugorna runt ögonen på hästarna...handskar till mej ... de har mycket bra handskar till bra pris som är användbara till mycket...
Idag är det ett skönt väderoch snart blir det en promenad... bort till hästarna... sätta på deras nya flyweils och prata med dem lite... tvätta vattenkaret och kolla att flottören fungerar,så de får friskt vatten hela tiden... kolla över dem och se att allt är ok...den dagliga inspektionen....
Så nu får ni ha det gott därute....

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Låter som en ganska skön och avkopplande dag trots en del måsten, men förstår att de är kära bestyr.

Bilden känns skön och stillsam för själen.

Kramar och ha det gott i din dag. Birgitta

Eva Maria sa...

Vad det ser härligt ut! Jag längtar till nästa vecka då jag har min semestervecka ;)
Kram Eva

Viola sa...

Låter som du haft en härlig dag, här har det varit skapligt väder, lite sol blandat med moln men ändå 20 grader, far hem imorgon ifrån vattenhålet, haft ett par sköna dagar här, kramen