onsdag 11 augusti 2010

Underbar kväll.....

Ikväll var det ljuvligt ute och jag gick en lång promenad och fotade en del...bland annat mina kära hästar och min käre make...
Hästarna fick sina nya flyweils och de blev nog glada...även om Acke skall dansa en vals innan han vill ta på sej grimman...
Här ser vi vackra Millis kika ut över nya gärdesvägen....Andersson på gång...
Andersson lekfull som alltid fick lust att köra motorcykeln och köra bus... hjälm??? ja jag frågade men fick svaret att han hade hörlurar istället;) ja man kan fundera på det svaret... vad gör man??
Det är så vackert vid den gården som hästarna går vid nu på sommaren...en otroligt skön stämning...det är olika hur atmosfären är ...på olika platser... men just här är det ett särskilt lugn... tror att hästarna känner det också...Fler bilder kommer från min promenad i dag....
underbara vyer...så kika in...
Här har Isadora och Acke sina nya flyweils...tjusigt värre... men det är ganska bra faktiskt...har provar ett stort antal olika varianter men dessa är ganska ok....
Nu är det natt igen och jag skall gå till sängs... nöjd och glad efter en skön semesterdag,,,,
Ha det gott därute....
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Betty sa...

Hästar på grönbete , vilken härlig syn.
Kram Betty

Butik Östergården sa...

Så rofyllt med hästar på grönbete. Mindre rofyllt med motorcyckeln. Fast karlar måste visst alltid hitta på något som låter.

ha det gott!

kram Helen

Lilla Rummet sa...

Så fina hästar. Skönt för dem att gå och strosa på grönbete.
Karlar måste ha en del leksaker med motorer, och helst skall det låta mycket också.
Ha de gott
Kramis Britt